sova, sova, sova...

Nu var det längesedan igen... Nu kan jag inte klaga på att B. inte äter, det gör han men sovandet är det lite sämre med.... Nu försöker jag tvinga honom till att sova genom att ta honom i selen och skutta omkring. Tror att han kanske lär sig och har lättare att somna själv senare...

Veckorna går fort och på tisdag är han redan 6 veckor. Grannarna i huset har börjat fråga om han har kolik...ooops! Visst skriker han men inte oavbrutet i flera timmar även om det känns som en evighet ibland.

I onsdags var jag och B i Landvetter och fick lunch, för det hinner jag nästan inte laga själv....
Tack till världens bästa mormor och morfar!
Sen sken B. upp när pappa kom hem och de kunde snacka på kvällen.


I går var vi hos L och O, fick lunch även där och var där hela dagen, gick en vända på stan med B. sovandes i selen (efter en svettig hoppandes mamma inne i Guppi affären). Tips från L att det var rea, och vi fick också handlat lite... Mycket mysig dag med vännen!

(alla nya kläderna...)

Har fått en ny mobil av L att ha i sängen och lade honom där imorse och den gick hem, kollade med stora stora ögon och snackade sen med djuren. Måste sänka ner sängen ett snäpp för djuren är nästan i ansiktet på honom...

Kommentarer
Postat av: Lissan

Aaaa, va fint!! Men du - du kan snurra upp djuren lite...alltså vira snöret runt pinnen de hänger i! Det gjorde vi! Kramis på er söta!

2007-08-17 @ 14:17:44
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0