sover själv och nappträning :)

En snabb rapport....
Tror inte det är sant men B sover själv i soffan i skrivande stund och har gjort det över en timme nu... vilken lyx, varenda minut känns lång och hoppas att han sover länge nu så han får sin välbehövliga sömn.

Har börjat nappträna igen och igår tog han nappen flera gånger och somnade med den en gång också.


Vi hade besök igår och han var lugn som en filbunke, men ville inte riktigt somna.
Sov en mycket kort stund i sängen innan det var dax för mat igen vid 23.
Fick mat och somnade igen i vår säng, lyftes över vid 00. (tror jag, kommer inte riktigt ihåg)
Vaknade vid 03 och ville ha mat igen.
Efter mycket kämpande somnade han isin säng vid 04 men vaknade igen vid 05 fick snutta på mamma en liten stund och somnade igen i vår säng, sov till 06.45.  Konstigt nog känner jag mig ganska så pigg!

Jag och M vaknade vid 06 och låg och pratade, det var mysigt. En liten stund då vi kunde fokusera på varandra och hinna med det där vardagliga snacket...

Tänkte åkt med till Borås på ol-tävling idag men struntade i det då det var så kasst väder. Vi blev kvar hemma istället. I em kommer fler besök och äter lunch här - mysigt!
Ikväll MÅSTE vi bada B, stackarn är alldeles smutsig då vi inte badar honom så ofta.... men ikväll skall han bli ren!

Åååå han sover fortfarande....

Kommentarer
Postat av: Lissan

BRAVO BENJAMIN!! Nappen betyder GULD! Sen att det kan bli ett litet problem när de måste sluta med napp - det får man ta! De mår ju BRA av napp när de är såhär små! Den inger trygghet! Så söt, så söt..
Nu ska vi på å titta på minstingmoster, Olivia å jag, eftersom M tävlar med sina hästar idag!
Fick ditt SMS! Ska inhandla dina saker! Vi åker dit den 29:e..
PUSS!!

2007-08-18 @ 10:58:10
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Kattis

Tackar! Fick för mig att du skulle dit idag...
Du måste lära mig hur man sätter namn på korten...
Puss tillbaka på dig!

2007-08-18 @ 15:52:30
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Ellis

Hej hej!
Åh han e såååååååå himla söt!!!
ja, det här med napp är toppen i början när de har ett sånt sugbehov! Lycka till!
(Fick ett tips av min syrra som funkade på Nelly, att välja en lite större napp så de inte ploppar ut.)
=O) Kramar

2007-08-20 @ 21:57:07
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0