Snart jul....

Veckan som gick var inte så händelserik... jag var sjuk och det är ingen höjdare när man måste vara pigg och ta hand om en liten. Men M kom hem tidigare från jobbet en dag, sedan var ma och pa här en dag.
Missade både lussefirande och skolans årliga julfest :(

Benjamin har fått sin andra spruta och det gick bra. Nästa gång vi kommer dit har han hunnir bli ett halvår.
Han väger nu 8295 g och är 69 cm lång.

Jag har gjort två effektiva dagar på stan och fått handlat de mesta julklappar.
Jag har endast de till M kvar... och kanske några småsaker.

Vi, jag och Benjamin var hos bästa kompisen O på 1 års kalas. M. fick stanna hemma, då han började känna sig krasslig... är det fortfarande :(
Det var mysigt, trots att vi var de enda besökarna.
Önskar henne en toppendag imorgon då det är hennes riktiga födelsedag.
  

Igår var vi på Öppna Förskolan i Härlanda fängelse nya lokaler.
Superfräscht och mysigt, det blir fler gånger efter jul!

I dag har vi varit på min skola och kollat julavslutning och smaskat fika i p-rummet.
Kul att träffa alla och Benjamin blev underhållen. Men jag blev inte sugen på att börja jobba för fem öre... hoppas suget infinner sig efter sommaren...

Nu skall vi bara försöka mysa och njuta av den där julen... som är här snart!

God Jul till er alla!

image140


Kommentarer
Postat av: Lissan

Aaaaa...tack för jättefina tröjan! Den kommer att användas flitigt!! Mysigt vi hade det igår, å ikväll blir det säkert lika mysigt! Kram, kram!!

2007-12-22 @ 12:16:04
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0