29 år och inte mamma ännu....

Igår var det kalas för mig. På fm var min kära ma, pa och syster här på tårta. Massa fina presenter, yogamatta, Iitala glas, pengar och en jättefin barnbok. TACK!

Sedan var det lite vila och efter någon timma var det dags att böra greja inför andra sittningen....
Brukar bli pastasallad vi bjuder på och så även denna gång. Sedan var det tårtor, hade bakat en som blev helt misslyckad, men den gick åt också, tur att jag inte kastade den!

Massa mys att träffa ens bästa vänner. Två småttingar var med på kalaset fast det känns som en hel armé i vår lilla lya... Stackars O. blev alldeles för uppspelt eftersom hon varit på ett kalas tidigare och mådde inte så bra, men var glad ändå. Det andra yrvädret charmade alla som vanligt och ett tu tre sprang hon omkring naken i v-rummet :)


Fina presenter nu också... blommor, böcker, presentkort, delikatesspåse TACK, TACK, TACK!

Stupade i säng vid tiotiden, men fick inte riktigt ro förren efter några timmar.

Fortfarande inget skrot som vill ut. När jag läste slut min andra Stieg Larsson bok i morse, försökte jag stå och gunga ner honom/henne men det verkar inte ha hjälpt...

Vi väntar med spänning....

Kommentarer
Postat av: Lissan

Åååå ja! Vill gärna ha tårtreceptet! Berättade om din tårta för Tina (syster) hon är nämligen Nutella-beroende, så hon blev såååå avundsjuk!! Haha!

2007-07-08 @ 22:01:43
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Soffi

Hej Kattis!
Tänkte på dig i lördags på din födelsedag och även dagen då Drutten blev pappa till en liten tös och hoppades att du också fick en liten skrot med det coola personnummret 070707, men icke då.
Hoppas för din skulle att han/hon vill komma ut till dig snart i alla fall!
Kram kram

2007-07-09 @ 17:57:26
Postat av: Tina

Nu hoppas vi att bebben kommer!! *undrar om jag gissat rätt?* Och Grattis på födelsedagen. Jag hörde om nutella tårtan!!!!Blir helt crazy när jag tänker på den. Lycka till nu!!!

2007-07-09 @ 22:05:44
URL: http://tinisens.blogg.se
Postat av: Kattis

Tack, tack,
Tina - det blev inte ditt datum, men fjeska med Lissan så kanske du blir bjuden på nutellatårtan....
Tror att bebisen kommer SNART!!!! ;)
Kram på alla!

2007-07-10 @ 10:49:21
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Tina

GRATTIS!!!!!!!!!!!!
Javisst blev det en pojke!!
Tjoho vad skoj!!

2007-07-11 @ 19:17:35
URL: http://tinisens.blogg.se
Postat av: Junitjej

GRATTIS i efterskott!! Jag förstår enligt kommentarerna att du har fått en son. Grattis till det också!

2007-07-12 @ 11:06:17
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0