3 veckor...

Just nu sover han, såååå gott på mitt bröst såklart men i bärselen. Skönt att ha händerna fria så man kan göra något annat samtidigt, tex. blogga!

Har fått en aktiv kille med ett litet temperament, gillar inte att ta det lugnt utan det skall hända saker hela tiden, annars visar han sitt missnöje med att visa hunger! Försöker lura ma och pa... nu skall vi försöka hålla dig mer på mattan och visa vem som bestämmer - tror vi iaf!

Igår hann vi med en långpromenad en tur upp till skatås och ett varv runt Härlanda tjärn tog cirkus 2 h. Så långt har inte jag gått på mycket länge - skönt!

Dagen består inte av så mycket inplanerat, tänkte ta en tur till BVC för att väga B. Skall försöka trappa ner på ersättning och lita till naturen. Tror att han passerat 4 kg strecket nu. Vi får se....

Nu väger han 4100g, duktig pojke!



Kommentarer
Postat av: Lissan

Se så gott han sussar!!
Är det en kökshandduk ni har på hans kudde? ; ) Nya snuttefilten?
Nu ser jag lite Micke i honom på sovbilden oxå!
Härligt att han ökat STADIGT i vikt. Lita till naturen, å framförallt - LITA PÅ DIG SJÄLV! Du vet vad som är bäst för B, det är ditt/ert barn!
Kram, längtar tills vi snart får ses!

2007-08-01 @ 12:11:33
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Babette

Sicken SÖT liten gosse ni har, jättesött namn oxå =)
Går själv i väntas tider, är så bebissjuk nu så jag vet inte vad, min 2 1/2åring säger att hon är en stor tjej och inte mammas bebis! ;)
Är det en Teutonia Fun ni har? Har kikat lite på en sådan, tycker dom är väldigt fina och den verkar så smidig, är ni nöjda med vagnen? *nyfiken*

2007-08-07 @ 15:08:58
URL: http://www.prettybettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0