Ett äventyr...

Sitter här och har lite tid för mig själv, kollar in det finaste man kan tänka sig som ligger här bredvid och grymtar i sömnen då han lägger av lite brakfisar då och då... pappa upp i dagen :)

Åååå allt försvann det jag skrivit!!!!! Jag gick och åt lunch och fortsatte skriva efter det... nu är det borta! Typiskt!

Det jag skrev var iaf att vi har haft en otroligt skön fm, pappa var och träna sen blev det lunch. Nu sover B igen och jag har tid att sitta vid datorn - lyx!

Kanske skall jag ge mig på att göra lite magövningar senare...innan jag frossar i godiset som M har köpt, mums!

Nu njuter jag av livet, har haft lite svårt innan då jag varit ganska hispig och osäker på allt. Man vill ju att allt skall gå enligt planerna som man själv tror... Tur att jag har M som är lugn som en filbunke. Släppa kontrollen och njuta är nog en bättre strategi! Jag börjar nu! Varje dag är ett äventyr som jag och M står inför, det är spännande!

Skriver mer imorgon...kanske!

Lite bilder såklart!

 

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å vännen!!! B är HUR SÖT SOM HELST!! Ska ringa dig sneare ikväll tror jag....hoppas du har lite tid då =)
KrAAAAAAAAAAAAAm!

2007-07-21 @ 16:26:29
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Karin

Ett jättegrattis till er båda! Han är så fin!
Kram / Karin, Henrik och Axel

2007-07-21 @ 22:40:31
URL: http://www.karinkristina.blogg.se
Postat av: Johanna Skyman

Grattis till er lille kille! Har smugit in och kikatpå din blogg och vilken supersöt son ni fått! Stort grattis. Kram Johanna och Johan

2007-07-21 @ 23:12:40
Postat av: Kattis

Tack så mycket, javisst man tycker ju att han är det finaste som finns... inte så konstigt kanske. Kul att du är här Johanna, har inte ens fått gratulera till er förlovning...GRATTIS!
Kram till alla

2007-07-22 @ 17:00:25
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0