Födelsedag... inget skrot i present!

Glömde skriva att jag och M. hade ett-årig förlovningsdag igår. Då (för ett år sedan), stod vi i Eiffeltornet i paris och han frågade den magiska frågan....
 
Nu, är vi här ett år senare och har endast tankarna på att skrot skall komma ut....


Han kom hem med blommor och tårta, sedan firade vi kvällen med att åka och köpa sushi (gravid-sushi för mig förstås, eftersom man fortfarande är det!). Kollade på friidrott hemma. Hade tänkt att gå ut och äta men var inte så sugna då det öste ner!


Idag var det sång och paket på sängen... fick ett Efva Attling halsband, en ny handväska och ett termoskopp som jag skall ha mitt kaffe i på alla fikor jag skall ta i skogen med skrot. Tack sötaste....

Nu är han ute och tränar, kom hemspringandes efter en halvtimma och hämtade mobilen.... ifall det skulle hända något idag... Jag har varit å handlat och skall nu sätta fart med tårtorna. Familjen kommer på fm och senare i kväll kommer vännerna, kul att ha något att göra!

Undra om det är någon som kommer ge mig skrot i present?


Kommentarer
Postat av: Lissan

Tack för igår vännen! Allt smakade ljuvligt å jag är helt såld på din tårta!!! Grattis till ER oxå såklart, på förlovningsdagen...!
Här är jag rätt förkyld idag...buhu =( ...det MÅSTE gå över innan Skrot behagar komma ut...jag vill ju träffa er på BB!
Massa kramar på lilla familjen, trots att det är 1 som 'gömmer' sig hela tiden ; )

2007-07-08 @ 09:48:44
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Kattis

Tack själva vännen, hoppas Oliven mår bättre idag utan stoj och stim. Kan maila dig receptet, hur enkelt som helst...

2007-07-08 @ 17:02:09
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0