Hej hopp!

Igår skulle skrot kommit ut, men hade det på känn att han/hon inte skulle komma då.
Chansen är ju inte så stor egentligen!

Hade världens mysigaste dag i lördags med M. Vaknade mitt i en dröm och kände mig sådär flummig som man kan vara när man inte riktigt var redo att vakna.
Flamsade jättemycket och M. trodde nog att jag hade tagit knark under natten...
Åkte ner på stan och lyxade till det med en lunchbuffé på S.o.H.o. Tänkte att vi skulle fikat efter, men hade inte fått ner något mer. Åt oss proppmätta på massa godheter. Strosade lite på stan och M. fick köpt sig några t-shirtar. Åkte hem och åt en glass i solen på balkongen, sedan läste jag lite i min bok.
Hittade gamla mail som jag och M. skrev till varandra i början när vi precis träffats. Åååå låg och läste dem för M och det var så mysigt att tänka tillbaka på den tiden....
Sedan fick vi för oss att gå på bio, alla säger ju att man skall passa på.... Tog en fika först såklart och sedan vid nio snåret bänkade vi oss i en av Bergakungens salar och kollade på Mr Brooks.
Mycket bra men hemsk, mina ögon föll inte ihop en enda gång, vilket är ett bra betyg från mig!

Gårdagens projekt var att åka ner till Varberg och hälsa på M.s bror med familj. De bjöd på lunch och sedan lekte vi med deras söta W. Tog en promenad till havet och byggde sandslott, lyxigt att bo så nära havet!
Nu fick vi äntligen med oss bilbarnstolen. Skall bara installera den också. Var dödstrött i går kväll så det blev bara lite kvällsmat och sedan slappande i soffan.

Natten var konstig, var nog uppe fyra gånger innan fyra imorse. Sedan vid fem gav jag upp och satte mig i soffan för att läsa. Somnade efter någon timma och fick ett par timmars sömn på morgonen.
I morse ringde telefonen varm, alla undrar om det kommit någon bebis!!!!
Idag har vi varit på stan och träffat L. och lilla O. över en fika vid kronhusbodarna.
Var i videobutiken på vägen hem och hyrde en film, Material Girls! Med Hillary Duff och hennes syster... sktidålig! Skulle spegla Paris Hiltons liv. Lägg ingen tid på den säger jag bara, satt bara och vänta på att den skulle ta slut! Ikväll skall vi till L. och C. på lite fika, de är också i väntans tider, skall ha i slutet av juli.

Oj, vad vi har fikat mycket!!!!!

Idag känns det inte som skrot kommer heller.... så kanske imorgon, eller om två veckor...phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0