Kom ut då....

Nej, det har fortfarande inte hänt något.... nu börjar man bli lite smått otålig. Inte ens några tecken på att han/hon kommer ta sig ut de närmsta dagarna.
Ja, ja, inte mycket annat att öra än att vänta....

Igår hade vi fejardag hemma, städning och röjande så nu är det rent här iaf.
Kanske skrot inte ville komma för att det var smutsigt???? Kom nu då!
Fick satt in en dörr till sovrummet för att kunna stänga till där, blev bra och ännu mörkare vilket resulterade i att jag somnade om vid 06.30 och sov till 08.00, mmm skönt!

Annars har vi inte gjort så mycket, besökt Allum, plöjt några filmer såklart och jag har inte så långt kvar av min bok...kommer nog läsa ut den idag.

Skall planera lite för mitt kalas istället. Trodde att jag skulle ligga på förlossning eller BB då men har nu övergett den tanken och satsar på att träffa lite släkt och vänner istället! Det skall bli trevligt!

Massa kramar och hoppas att nästa gång jag skriver har skrot tittat ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0