Välkommen Benjamin

Åååå nu är han här som de flesta redan vet. Men mamma har inte hunnit lägga ut något på bloggen då det är ganska fullt upp med annat vill jag lova!

10 juli 20.43, 3430 g och 52 cm lång!

Jag gick in i den berömda dimman och var någon som jag inte kände igen... konstigt med hormoner. Ganska så sliten och många roliga besök gjorde att jag minst en gång om dagen bröt ihop! Det är svårt att fatta... fattade inte själv innan man är i situationen.

Den där berömda amningen är en hel vetenskap.... såriga bröstvårtor, läckande bröst, smärta och en son som suger i timmar och vill inget annat än att suga! ... jovisst det är jättemysigt att amma! Men det blir bättre hoppas jag... jag längtar!

Men han är underbar, såklart!
Lägger lite kort nu med förhoppning om att kunna skriva snart igen!
Benjamin tackar alla för alla underbara och fina presenter!
image38

Kommentarer
Postat av: Ellis

Skit vad söt han är!!!!!!!!!
Jag vet hur det är med såriga bröst... Det bli bättre!!! Fast jag tog till slut till amningsnapp =O)
Massa kramar
Ellis & Nelly

2007-07-19 @ 21:47:41
URL: http://ellisochnelly.blogg.se
Postat av: Anna och Martin i IFK

Han är hur söt som helst! Ett stort Grattis till er alla! Vi ser fram emot att träffa honom.Passa på att njut av den först tiden för den går så otroligt fort!

2007-07-20 @ 10:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0