Aaaattttjjjoooooooo....

Gräspollen var tydligen något som jag var väldigt allergisk mot.... Snorar hela dagarna och får nysattacker... ja, ja hoppas att det snart blir bättre, kruxet är ju att man inte får ta någon medicin nu när man är gravid.

Nu är det verkligen i sluttampen i skolan. Betygen är inne men nu skall alla omdömen, åtgärdsprogram, aktivitetsdagar planeras och skrivas. Skönt att ha en vilodag mitt i veckan.
Nästa vecka är det inga vanliga skoldagar - jippie!

Nationaldagen firades av ett premiärdopp i Kåsjön, gissar att det kanske var 18-19 grader,
helt ok men jag låg inte i någon längre stund.

Det är ganska så varmt nu och fötterna är som elefantfötter, tänkte att det skulle vara skönt att kyla av sig med en bio i torsdagskväll. Var först och fika med M och sedan skulle vi gå på premiären av Oceans thirteen.
Det var fullsatt i Bergakungen och inte svalt..... Jag svettades, visste inte hur jag skulle sitta bekvämt och somnade.... så jo filmen var väl bra, det jag såg :)

Mös med L och O igår i trädgårdsföreningen, fick sedan middag som N fixat - TACK!

Idag blir det Ganlet med C och L som också har grejer på G i sin mage. Deras skall komma fyra veckor efter skrot, men man vet ju aldrig....

I em förmodligen grillning hos ma och pa - brukar vara MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0