Intet nytt....

Nu händer det inte mycket, varken under dagarna eller i magen... Ganska mycket sittande vid datorn, läser bok eller glor på tv. Ganska många vändor till Ica också för att handla mumsiga saker. Jag ändå försökt att ha någon aktivitet per dag som är inplanerad.

Tisdagskvällen spenderade jag på Hard Rock Café med gamla  och nuvarande Surprisare. Jättetrevligt och gott, efterrätten är det bästa! Så kul att träffa gamla lagkamrater, man har ju upplevt massor tillsammans.
Bra ordnat av vännen L. Det gör jag gärna om... en liten hint ;)

Onsdagen var jag hos tandläkaren och fick reda på att i slutet av september åker tandställningen av - JIPPIE!
Det har gått ganska fort faktiskt, men det skall bli så skönt att bli av med den.

C. och hennes lille H. kom och hälsade på, vi åkte till Freeport och lunchade + strosade!
Men jag köpte ingenting - bra gjort Katrin!
Mysigt att umgås med dem och lille H var inte så liten längre... gott att se att han mår lite bättre nu.

Torsdagen var dagens projekt att träffa Å. från jobbet och lunchade med henne på S.O.H.O, mmmm god och lyxig buffé. Gick en vända på stan för att handla en liten present.

Igår var vi hos barnmorskan och magen hade vuxit lite, annars var allt som vanligt. Hoppas att han/hon kommer i nästa vecka i.a.f.
På kvällen hälsade vi på familjen A. som på midsommarafton gick från tre till fyra i familjen. En liten pojk som var så söt och liten... fattar inte att man har en sån i magen.... Mysigt!

Annars blir det endel film och slappande för mig, tränande för M.

Inte mycket annat att göra än att vänta.....

Kommentarer
Postat av: Lissan

Åååå, jag kan inte fatta att det är dags för dig nu vännen!!!! Ska bli så roligt att du oxå alldeles alldeles snart är en MAMI! Sms:ade dig precis för att reka läget...inget svar ännu...hmmm.....?!

2007-06-30 @ 13:11:22
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0