Skön avslutning på helgen...

Lördagkväll var vi hembjudna till vännerna L, N och lilla O. Det bjöds på hemagjorda hamburgare, annanaspaj och godis mm. En helt otrolig fotbollsmatch på alla sätt och vis... no more comments! Riktigt mysigt iaf.

På den strålande söndagen tillbringade jag en timma i en ishall för att hjälpa ett lag med lite steg. Överraskande nog fick jag en liten present som tack för hjälpen. Eller jag och jag, det var till kommande skrot... skall det vara så här i fortsättningen? ;) Nä, skoja bara var jättetacksam och de var så söta, små tofflor som skramlar!

Sedan gjorde vi picknick och tog bilen till Gunnebo - underbart! A och lilla I kom också dit. En underbar eftermiddag med diverse gott och mycket sol.

Väl hemma var frisören framme och gjorde M fin i håret.

Ny veckobild
4 veckor kvar...


Nu efter måndagens arbetsdag inser man att det bara är tre arbetsdagar kvar denna veckan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0