Sol och bad....

Svettigt värre är det ju nu, men samtidigt helt underbart!
Blev många sköna bad i helgen vid Ganlets badplats. Var där både lördag och söndag med C och L. Man får passa på att åka dit nu, för någon optimal badplats är det inte när man har barn.... Mycket folk som vanligt men sköna vindar och svalkande hav.

Lägenheten är dock inte så svalkande nu, gjorde ett försök att hänga upp handukar på gardinstängerna i v-rummet innan stranden i söndags. Detta resulterade i att gardinstängerna föll ner från väggen! Dags att spackla och borra nya hål - igen! För detta har hänt innan... att man inte lär sig. Men det får bli en regnig dag.

Äger nu också två nya brassestolar som ma och pa snällt åkte och köpte. Nu kan jag sitta och sola skönt med min stora mage - TACK!

Var faktiskt på promenix igår i värmen med vännen M. som jag inte sett på så länge. Skuggan fick avgöra vilken väg det blev och det blev en ganska lugn promenad för nu börjar det bli en aningens tungt.

Idag har det varit städdag i skolan och som em.-aktivitet var det brännbollsturnering, imorgon åker vi till Vrångö med våra 7:or och då blir det bad vill jag lova!

Idag fyller bästekusinen 30 år, ett stort GRATTIS till dig!

Ny vecka, ny bild... ca  tre veckor kvar...

Kommentarer
Postat av: Lissan

tick tack tick tack...NEDRÄKNING!! Nu ser man faktiskt att magen vuxit en hel del sen bilden för två inlägg sedan (tror jag att det var...)

2007-06-11 @ 22:51:21
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Kusinen i Brasilien

3 veckor kvar !!! Nu börjar d hända saker...Ja hoppas allt är bra med er och jag sitter här o tänker på dig o Micke som snart ska bli föräldrar...Jag är så glad för er, och jag hade gärna varit hemma i GBG när den "lille" kommer, men det får nog bli lite senare som jag får träffa han/hon...Ville bara säga att nu är du känd i Brasilien också Katrin...När du tog guld i Scandinavium med T S !!! Juliana brände av den dvd:n och har visat den här för hennes familj o vänner, så nu är du "kändis" här. Ta hand om er så länge...Kramizzz

2007-06-12 @ 18:36:59
Postat av: Lissan

Kommer Skrot snart?? ; )

2007-06-16 @ 20:39:12
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Katrin Alkenvid

Man kan ju undra Lissan, men har inte börjat hoppas ännu, för då kan det ju vara sååå långt kvar. Tycker att magen sjunkit ner något, men skall till BM imorgon....
Kram på dig

2007-06-17 @ 09:29:55
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Johanna H 8B

Heej katrin .
vi saknar dig i klassen .
Hörde vad som hade hänt , beklagar sorgen.
Vi finns här för dig . Kramar Johanna H

2008-01-21 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0