Sommarlov/mammaledighet...

Japp då har man jobbat sista dagen på över ett år.... Var på jobbet i förmiddags, träffade min efterträdare, städade och lämnade in mina nycklar. Konstig känsla att man inte skall jobba på så länge, men tror nog att tiden kommer fyllas. Alla säger ju att det skall gå så snabbt.

Var hos barnmorskan igår och inga överraskningar, allt såg bra ut! Skrot höll dock på att böka/träna när hon mätte hjärtljuden så de var uppe i 158, högst hittills. Börjar få en konstig känsla av att det faktiskt verkligen snart kommer komma ut en tredje familjemedlem. Att det inte är så många dagar, veckor som det bara är jag och M. Ser ju självklart fram emot det mer än något annat, samtidigt som det är lite skrämmande ;)


Efter att jobbat halvdag tog jag och M oss ner till Haga för att luncha med den långe W. och A. Café Kringlan brukar vara standard och så även idag, buffé lockar alltid! Sedan kaffe och glass i solen - härligt!

Innan vi tog vagnen hem strsade vi lite på stan och jag fick köpt en ny kalender som jag skall ha och skriva upp alla mina promenader, fikor och shoppingturer i nu när jag skall vara ledig! Köpte också en dagbok som jag skall börja skriva tänkte jag. Fina va?


Vad gör man nu då???? Ledig varje dag.... Skall hämta skötbordet imorgon och bilbarnstolen på torsdag hos M;s bror. Sedan kan skrot komma ut....
Nej, skall hinna fira midsommar i sköna Eskilsby innan också :)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Åååå va härligt! Njut av era sista dagar att 'bara vara 2' nu...å sen njut ännu mer av alla dagar med att vara 3!!!! Närsomhelst nu....närsomhelst! Usch nä...nu ska jag inte tjata...jag hatade när man gjorde det på mig... ; )
Kramis söting!

2007-06-20 @ 16:06:08
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0