Vagnen...

Äntligen helg igen, veckan har varit helt ok.
Avslutat kursen på Östra, nu skall man alltså vara fullärd?!!!
I torsdags var jag och träffade gamla isprinsessor som var sugna på att visa upp sig igen... får se vad det blir. Det var iaf kul att träffas, man har ju gått igenom ganska så mycket med dessa tjejer. I fredags efter jobbet var det uppvaktning av en arbetskamrat som fyllt 50. Om jag ser ut som henne om 20 år är jag väldigt nöjd!

I natt har skrot levt rövare så någon bra sömn blev det inte... Sov därför lite längre imorse och segade på fm. M gav sig iväg tidigt, tidigt till Halden (Norge) för en dag fylld med träning. Mams och paps fick följa med till Backaplan och hämta hem vagnen. Det var inte bara vi som ville köpa barnsaker... galet många som skall ha saker! Fick hämtat vagnen, köpt en kudde och spjälskydd samt beställt skötbord. Nu är det inte många saker kvar att pricka av på listan.

Eftersom vi har en kombi, hade jag aldrig tänkt tanken att den skulle vara svår att få in i bilen... tji fick jag! Efter mycket fixande och trixande fick vi med oss den hem. Men det gick inte så lätt som jag tänkt och måste testa mer så man inte behöver plocka isär den!!!! Men var en aningens irriterad och varm när vi höll på och greja på parkeringsplatsen. Stackars ma och framförallt pa! Sorry, ni är underbara och vagnen är jättefin.... stort tack till mina bästa sponsorer ;)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ååå, se där! Du har ju lagt in bild å allt! vad fin den är!! Skrot kommer mysa gott i den... =)

2007-06-02 @ 22:47:56
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0