Blandad kompott...

Idag har jag varit ledig från jobbet, anledningen till det var faktiskt en begravning... Inte så kul, det var mammas faster som sade adjö. Alltid sorgligt med begravning, men hon hade levt ett långt liv och någon gång måste det ta slut...vilket jag inte riktigt tror att det gör...

Sedan har jag faktiskt hunnit jobba lite hemma, var duktig och gjorde nya matteprov till de som inte lyckats så bra.

Allum fick sig ett besök idag också och jag märkte att jag var mer sugen än plånboken var. Har ju inte fått lön ännu och varför är det så lätt att föra över mer pengar via mobilen????
Det blev lite nya mammakläder, det var de sista jag köpte - lovar! Sedan en gosegiraff till skrot och en mössa att ha när han kommer ut. Oj, nu skrev jag han...vi får väl se, det kan ju vara en hon.... ;)
Sen blev det även två presenter till mina bästisars små prinsessor. Kan inte skriva vad det är... vet ju att iaf en av dem är ganska flitig hacker...;) Passade på att köpa lite söta flicksaker eftersom jag troligtvis kommer lägga mina slantar på coola pojkkläder i framtiden....

Kurs på Östra del 2, kejsarsnitt, sugklocka och smärtlindring var ämnet idag! Det kom även in en gubbe som var typ psykolog och berättade för killarna/männen, att efter 2 år som föräldrar har 40% gått isär... ingen lovande statistik!

Nu är det fotboll och chokladbollar i soffan som gäller, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Ha ha den statistiken fick vi oxå... men vi ska se till att den ändras!!! =O)
Så himla gulligt att kalla han/hon "skrot"
Jag och Jonas var bomsäkra på att det var en kille!!! Vi hade inte ens tänkt ut ett tjejnamn... Jonas ville ha Nelly men jag sa att det gick absolut inte för vi hade det i släkten... men andra dagen på BB fick han mig övertalad för jag tyckte ju så mycket om namnet... =O) Men snacka om att bli överraskad!!! Första orden... "åh vad mycket hår" Åh det är en tjej" ha ha
Så var inte "för" säker ha ha
Kram

2007-05-28 @ 08:54:29
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0