Mamma Mia!

Vi var ju som sagt och kollade Mamma Mia igår i Scandinavium. Hade fått platser på rad 4 av en snäll pappa O. Visste ju att alla sagt den var bra, men hade ändå inga förväntningar. Visste inte vad den skulle handla om. Det var verkligen underhållning hela tiden och när hon började sjunga " Jag har en dröm..." så tänkte jag på KG och Frankfurt! De har ju gjort så himlans mycket bra låtar.... En upplevelse var det iaf, gick därifrån med ett stort leende på läpparna.

Skall snart bege mig till jobbet i regnet, skönt att man har bil. Tre lektioner och sedan till frissan, skall bli så skönt. Håret växer som ogräs, kanske till och med blir några slingor i dag ;) Får se vad vi hittar på.

Sedan blir det tennis och grillning i Hindås, men vädret verkar inte så lovande just nu....

Imorgon är det GBG-varvet, M skall springa och jag skall heja...och fika :) Massa från jobbet skall också springa, hoppas de inte slår min tid från örra året för då måste jag verkligen träna hårt till nästa år....

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej vännen, hoppas du blir nöjd med håret?! Ringde dig förut för å se om du ville/kunde ta en fika med mig. Visste att du slutar tidigt på fredagar, men inte HUR tidigt..men vi tar det imon istället!
Visst är Mamma Mia en helt underbar musikal! Inte konstigt att jag nu vill se den - för tredje (!!) gången...hahaa!

2007-05-11 @ 14:29:11
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0