Min vardag just nu..

Helgen har varit väldigt lugn, fredagsmys med min andre hälft (sambo och fästman som det så fint heter) bestående av tacos och en bra film. Lördagen åkte jag till ma och pa med förhoppning om att ligga och sola hela fm, men det kom ingen sol :(  M anslöt och vi fick en mumsig fiskgratäng till middag och sedan sol (kom på em)och glass på balkongen - lyx! Fixardag i söndags, jag fick ett ryck och gjorde ordning på vinden. Förstår inte hur man kan samla på sig så mycket skit. Slängde massa och organiserade, så nu går det att komma in där uppe! Var även och köpte blommor och växter till min balkonglåda + kruka. Pappa planterade, han tycker ju det är sååå kul, så jag var snäll och lät honom göra det ;)

Borde sätta mig och sammanställa NP i matte, men tror det blir en långpromenad istället...  Blir inte så mycket motion nu för tiden, det skall nämligen komma ut en liten bebis om knappt två månader, så man börjar att bli ganska så otymplig nu....

Imorgon skall jag träffa en gammal guldig skridskovänefter jobbet, det skall bli himlans mysigt.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Tjohooooooooo vännen, vad skojjsigt att du äntligen tagit dig i kragen å skaffat blogg ; )
Hur mår du å skrot? = )

2007-05-08 @ 18:48:44
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0