Nedräkning...

Nu har veckan satt igång igen och man kommer snabbt in i vardagslunken. Nu är det dock redan onsdag imorgon och jag märker att veckorna går superfort. Endast tre veckor kvar i skolan (jobbet).... Det märks även på eleverna, då framförallt niorna som redan tror att det är sommarlov...

Sen är det ju typ bara 5 1/2 vecka kvar tills skrot skall ut.
Vet ju att det lika gärna kan vara 3 veckor kvar eller 8... hoppas på det tidigare.
Har inte blivit dötrött på det ännu, men kommentarer från kollegor som att man ser sprickfärdig ut gör ju inte det hela bättre...ha, ha! Hade ingen höjdarnatt precis, kändes som jag var vaken varannan timma, sedan drack jag nog 1/2 liter vatten under mina vakna perioder, var sååå törstig.  

v.34+0 (34 hela veckor)
Vi skall till Östra imorgon igen på kurs. Första gången var intressant och lärorik.
Det var många som skall föda barn i sommar, bara det inte blir på samma gång, då kanske man är tvungen att åka till Borås, Uddevalla eller Varberg! Kändes som om det kanske bara var jag och M som var under 30, eller så såg alla bara så gamla ut....
Föreläsaren var duktig och höll låda i 2 1/2 h. Det var många konstiga drömmar natten efter, vill jag lova!
Ser fram emot morgondagens innehåll.

Kommentarer
Postat av: Lissan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååå - kom ut, kom ut, kom uuuuut.....snart....lite mer hull bara ; )

2007-05-22 @ 22:31:16
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Ha ha...
Jag och Jonas var oxå yngst!
På tjörn!!!
Har ni bestämt er vart ni vill föda?
Kramar

2007-05-23 @ 07:29:41
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se
Postat av: Kattis

Det blir nog Östra, är nära och bra... Födde ni på Näl?

2007-05-23 @ 12:21:26
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0