Snart é det långhelg :)

Veckan har precis börjat och snart är det helg igen, skönt!
Igår vet jag inte vad det var med mig, vaknade inte riktigt på hela dagen.

Imorgon skall vi till Östra på en förlossningsförberedande kurs, skall bli spännande och höra vad de säger.
Har hört genom min vän L att det skall vara bra.

Sedan skall vi lyxa oss och åka och bo på hotell i Åhus. Åhus, inte Århus så det är till Skåne vi skall, inte Danmark. De hade spa-weekend där, men vi valde att byta ut en behandling mot att få bada i vedeldade tunnor på fredag. Skall bli så mysigt att komma iväg lite och bara slappa, ut och gå, äta gott mm.
Eftersom vi inte kan planera så mycket inför sommaren så passar vi på nu att göra lite utflykter.
 Vi skall åka på torsdag och stanna två nätter. Hoppas att det blir hyfsat väder!

Veckorna går i en rasande takt och nu är det bara fyra veckor kvar till skolavslutning :)
6,5 vecka kvar till skrot skall komma ut!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å vad härligt att ni ska åka iväg! Njuuuut! Jag bara längtar tills jag kan få gå på spa...skulle behöva det nu tror jag (blöjor, amma, torka, torka, vagga, sömnig...zzz...hahaa)

Skoj att ni ska på kursen imon! Först fattar man inte vad hon pratar om - vaddå bebis komma ut? Ur mig? Nääää..haaa! Tänk att den ligger helt färdig därinne nu...ska bara 'fetta' till sig lite till... = )

Kram på er!

2007-05-15 @ 19:09:33
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Kattis

Det känns skönt att man gått så långt nu att lilla skrot troligen kommer att klara sig. Men visst är det fortfarande overkligt att det finns en liten bebis därinne... ;)

2007-05-15 @ 20:40:05
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0