Sovmorgon...

Från och med förra veckan jobbar jag bara 75%. Jag undervisar inte i idrott längre utan får de pengarna från försäkringskassan istället. Det är sååå skönt, onsdag, torsdag, fredag börjar jag min arbetsdag 11.00. Det är väldigt lyxigt kan tyckas men skönt att slippa idrotten när man känner sig som minst smidig.

Trots sovmorgon kunde jag inte sova längre än till 07.00. Skrot höll på och böka i magen så jag hittade ingen skön liggställning, så det var bara till och gå upp. Men jag har endel att göra då jag inte fick gjort allt jag skulle igår kväll.

Idag skall jag träffa M:s pappa innan jobbet och få biljetter till Mamma Mia!!!! Jag och M skall få gå och se den på torsdag, det skall bli superkul.

Solen skiner och ser fram emot en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Mamma Mia e superbra!!!
=O)

2007-05-10 @ 12:51:58
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0