större och större dag för dag...

Då har ännu en arbetsvecka satt igång och snart är den lika snabbt slut.... tiden flyger iväg :)
Fick en go kommentar från en kollega härom dagen... "- Ja, du har allt lagt på dig på sidorna också, magen är inte bara rakt fram!!!"  Visst är det underbart, och hur kul tycker man det är att höra. Så jag tittade lite på mig själv och sade surt: " - Ja, tydligen har jag väl det! " Sedan ägnade jag inte henne en blick, arg som jag blev! Ha, ha!
Fattar bara inte varför man måste säga en sån kommentar! Men man är väl extra känslig nu också...

v. 35+1, inte ens 5 veckor kvar :)

Så här fin kommer nog I bli i sin sommarklänning hon fick i present  av mig i söndags.Hon är för söt!


Här är sängen vi köpte också, uppställd men ej bäddad, det kan ju faktiskt vara länge kvar....
Den är perfekt att hänga kläder på nu... ;)


Kommentarer
Postat av: Lissan

Dum kollega! Hmf! Jag som just satt å tänkte "när ska du bli lika flodhäst-aktig" som jag var??? Som din mage är nu var jag väl redan i vecka 26 eller nåt... DU ÄR JÄTTEFIN!
Fin sängen var! Köpte ni den på Babyproffsen? Den står ju kalas där!

2007-05-29 @ 21:13:43
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Kattis

Tack vännen!
Flodhäst var du aldrig, tyckte att du var fin mest hela tiden...Japp det blev på babyproffsen. Ses vi i em?
Kraaam

2007-05-31 @ 09:30:15
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Din allra karaste Kusin

Halloj! Va' kul att du borjat blogga sa att man kan hanga med i allt som hander aven fran andra sidan Atlanten!! Gu' sa spannande! Hoppas att lilla/e "Skrot" bestammer sig for att titta fram innan vi kommer hem till sommaren sa att vi kan halsa pa HELA familjen. :) Ha det gott! Puss & Kram! - M

2007-05-31 @ 22:06:59
Postat av: Kusinen i Brasilien

Hej hej !! Vad roligt att du fixat en sån här sida...Här kommer ja att följa dig o Micke samt den lilla bebben snart....hehehehe ja började skriva ungefär samma som min syster kom ja på så ja fick ändra lite...hahahha....Juliana hälsar så mycket till er och ja hoppas d kommer mer bilder senare... Ha d gott så länge...kramizzz

2007-05-31 @ 22:27:32
Postat av: Kattis

Åååå hej mina goa kusiner!
Kul att stöta på er här. När kommer ni hem???? Kul, självklart kan man ju hoppas att vi är tre i familjen men kul att ses ändå!
Många kramar till er!

2007-05-31 @ 22:39:20
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0