Underbara helg!

Nu är vi tillbaka efter en otroligt skön vistelse i Skånes Åhus!
Torsdagen började med träning för min hurtige M och sedan tog vi en sväng förbi Allum innan vi styrde söder ut. Var tvungen att inhandla en ny bikini att ha, man känner sig inte jätteattraktiv när man halvblek och tokfet står i provrummet. Det blev ett snabbt val, tröstade mig med att jag får köpa ny sen när bebisen kommit ut. Vi kom fram utan bensinstopp (vilket var väldigt nära), vid fyra-tiden. Det var mulet och blåste ganska så kallt. Efter ett andra träningspass för M och promenad för min del, gav vi oss ut på stan i Åhus. Vi åt en mycket mumsig middag för att sedan mysa på hotellet med tidningar, godis och yatzy.

Fredagen kunde inte börjat bättre, hotellfrukost och strålande sol! Sedan låg jag och slappade och sov lite till, eftersom jag knappt sovit något...M...jo han tränade :) Sedan fick vi vår picknick-korg och åkte lite söderut och satte oss på stranden. Mötte även på några nudister som låg där och solade :) Sedan åkte vi hem och t.o.m. jag drog på mig träningskläderna, körde lite styrka på gymet. Nu var det dags för höjdpunkten...bad i vedtunna och vedbastu. Det var bara jag och M som var där och solen strålade - underbart! Det var såååååå varmt men så skönt. Det blev ganska många svalkningar med det iskalla vattnet i vattenslangen. Avslappnande och skönt, man blev som en degklump efter det. Trerätters middag efter det och dagen var fulländad. Lite gotta och tv hanns med också innan vi slocknade...
image8
Kunde inte sova denna natt heller så jag var uppe vid 05.00 och tog lite kort på soluppgången. En skön förmiddag som avslutade med ett träningspass för M och promenad för mig i skogen. När vi lämnade Åhus vid 11.15 började det regna....vilket timing!

Det var en otroligt skön helg som på lördag em/kväll avslutades med middag hos ma och pa i Landvetter tillsammans med M:s ma och pa - mycket trevligt och gott!

Idag måste jag jobba lite.....

Kommentarer
Postat av: Ellis

Åh vilka härliga bilder!
Känner igen det där med sömnen på nätterna haha
=O)
Eller... vilken sömn?!!!!
Kramar

2007-05-21 @ 16:33:29
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se
Postat av: Kattis

I natt sov jag ljuvligt iaf... var bara uppe en gång! Men, men man skall väl vänja sig att inte få någon riktig nattsömn...

2007-05-21 @ 16:42:46
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Lissan

Hej vännen...
Känner oxå igen det där. Det sägs ju att bebisen behåller den dygnsrytmen sen när den är 'ute', men jag vet inte...kanske det stämmer...jag minns inte hur det var med Olivia..
Snart kommer skroooooooot!! = )Längtar - minst lika mycket som ni! ; )

2007-05-21 @ 20:38:20
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Nelly var igång i magen vid läggdags... vid kl.2...vid kl.5...
Och det var samma tider när hon kom ut... amning ofta vid 2 och 5 =O)
Men det måste ju inte bli så!
Kram

2007-05-23 @ 07:32:02
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0