Wiiiiiii....

Igår var vi hemma hos några kompisar på mat och spel. Det brukar bli sällskapsspel och det blev det, MEN... de hade också ett Wii. Ni som inte vet vad det är så är det tv-spel där man har en handkontroll och spelar med i luften. Om man spelar tennis tex. skall man slå precis som man gör på riktigt! Jag som verkligen hatar data spel, x-box mm. ÄLSKADE detta. Så himla roligt, som tur är kommer M inte bli så svårövertalad. Han var överlycklig att jag gillade det. Sen måste ni alla vänner komma hem och spela detta, längtar redan. Det blir nog inget nu till sommaren, men sen till den ruskiga hösten och vintern....

Gårdagens inköp blev en säng till skrot, är mycket nöjd och den är faktiskt redan ihopmonterad för att vi skulle kolla att den fick plats. Det fick den även om det är liiite trångt. Konstig känsla att det skall komma någon och sova i den sängen snart! Nu är det inte så många grejer kvar att inhandla, bara skötbord och smart förvaring i badrummet... Sedan fick vi även veta att vår vagn har kommit - jippie! Jag var lite orolig att den inte skulle hinna komma innan skrot. Skall hämta den någon dag det passar.

Helgen har varit mycket bra. I fredags träffade jag L och O för lite bad och sedan fika - mysigt! Idag är det ett kort besök till mor och kanske hinna med att heja på A,G och deras lilla I.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Kul att vagnen kommit!!!! Då kan du slappna av på den biten... ; )

2007-05-27 @ 22:25:43
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Soffi

Hej Kattis!
Trevligt det här med bloggar så man kan hänga med lite i vad som händer.
Vi har inhandlat ett Nintendo We till jobbet, men har ingen tv ännu så alla väntar spänt på att få komma igång... har aldrig testat men det verkar så himla kul. Jag undrade lite i början hur det här skulle planeras in i arbetsdagen, men det ska tydligen vara rastunderhåll... får väl se hur det blir med det när Tvn kommer, men jag klagar inte.
Kram kram

2007-05-28 @ 14:53:40
Postat av: Kattis

Soffi
Vissa spel kan man ta som träning på arbetstid, man blir riktigt svettig av dem...

2007-05-28 @ 17:17:35
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0