Utmattade efter Wiii kväll!

Igår var vi hembjudna till M och J för att äta god mat och spela Wii, L, N och deras O var också med.
Åååå det är så kul och man blir så trött, om man inte har någon teknik utan slår hela tiden i hopp om att träffa någon utav gångerna. Vi spelade tennis, golf, bowling och boxades. Efter boxningen mot min ande hälft var jag svettig som efter jag sprungit en mil....Och jag har träningsvärk idag! (skäms)

Benjamin verkade också vara alldeles trött för i natt sova han till 06.00 och fick mat då.
Sedan somnade han om till 07.30. Vaknade och jag lyfte över honom till våran säng för att gosa, då somnade han igen och sov till 09.30! Somnade sen vid 11 igen och sov en timma! Fick lite mat och sedan vid 13.30 somnade han igen och jag fick väcka honom vid 16 efter vår långpromenad! Kanske kan vänta mig en trasselnatt????

Annars så går dagarna och veckorna sååå fort. Idag har vi tvättat, grejat och fixat + långprommis i Skatås.
Förra veckan var späckad med tandläkarbesök, frukost + promenad med K, besök i Landvetter två gånger om, after Work i Kungsbacka, multisporttävling (jag var åskådare)

Denna vecka... ja vi får se!
BVC på onsdag då B fyller tre månader.

Kusinen W. och B.


Picknick vid delsjön



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0