Aldrig ropa Hej!

Idag har jag blivit av med min tandställning - JIPPI! Så skönt och nu är de jättefina mina tänder.
Men när jag låg där i tandläkarstolen och fick syn på mig själv i den otroligt närgångna spegeln... oj oj vad sliten man ser ut!

Har varit så stolt och nöjd över att B senaste veckan har varit så lätt att lägga och har sovit bra på natten.... tji fick jag för igår vid läggdags var det någon som protestera. Tror att jag började läggningsförsök 20 över åtta och han somnade tillslut vid 21.30 phu! Sedan vaknade han orolig vid 02 och höll på. Sedan vid 03.30 fick han mat, vaknade strax innan sju. Mormor och morfar har varit här och passat honom på morgonen då jag var hos tandläkaren. Det har gått superbra och de skall passa i em igen då jag skall tillbaka och få min skena som jag skall sova med!

I tisdags var jag och hälsade på i skolan, fick fina presenter av tjejerna i klassen och alla tanter på jobbet blev helt till sig!

Igår var vi på freeport med mamaligan, köpte ett par adidasskor till B annars inget.


(ingen tumme, bara napp!)


(efter badet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0