3:e gången....

Nu är det tredje gången jag försöker lägga in ett inlägg, får se om det funkar nu.

I onsdags hade vi kusinen W med tillhörande pappa på mysigt besök. Efter lite lek och lunch ville W. väldigt gärna till IKEA ;)

Igår var vi på kalas i Landvetter, min mamma fyllde år. Så det blev middag, kakor och ftårta. Vi passade även på att vara ute i den underbara vårsolen.

Idag skall jag på AW i Kungsbacka, B blir upphämtad av farfar och skall sova i Veddige. Jag ansluter lördag fm. då jag även skall passa på att träffa lilla Alva.

På söndag är det visning av en lägenhet igen!

 Försökte få på B kalaskläder, men efter två minuter drogs det i skjortan så det var bara att ta av. Det blev body och mysbyxor istället. Brås på sin far, inga finkläder, bara mys! ( Dålig bild, men det var den enda i helfigur)
   Min stora lilla kille! ( om man blundar försvinner man...)


image226

Älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hej sötaste!
Vilka jättefina bilder! Hoppas du får jättekul ikväll - det är du massor värd! =)
Spännande att du ska på en visning till! Vi höres i helgen!! PUSS

2008-04-18 @ 20:53:34
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0