Dagens...

Benjamin kom i säng sent igår, då vi kom hem vid sjusnåret efter varit hos Lissan. Det är alltid kul att komma hem och leka en stund med sina egna saker. Så strax efter 20.30 var det läggdags igår. Detta betydde sovmorgon. B vaknade först 06, men tog honom till min säng och märkte direkt att han bara ville somna om. Så han sov till 08.00. Jag gick tom upp före honom och hann klä på mig och göra mig iordning i lugn och ro.

Vi åkte till K och hennes E som är två månader yngre än B. Tog en härlig promenad till Skatås där vi fikade. Promenad tillbaka och sedan skulle H hämtas på dagis och jag åkte till Landvetter. B fick lunch sedan var det utelek. Han hjälpte morfar att plocka ut ogräset ur spannen igen :) Jag passade på att springa en sväng - skönt!
Jag åkte en snabbis till Allum och letade vårjacka till B. Det är inte så lätt att hitta, men köpte en lite billigare variant (jämfört med P.O.P) på Kapp Ahl. Är inte helt säker på om jag skall behålla den, då den inte är vindtät. Det blev i stl 86, då det inte fanns några riktiga jackor i stl 80.

B. går mer och mer :)

Imorgon får vi besök från Orust av S och hennes lille H.

Igår natt... har faktiskt inte lagt iordning vovven.... var bara tvungen att ta ett kort, ser så sött ut!



Nya jackan...

 

Kommentarer
Postat av: Lissan

Cool jacka!!! =)

2008-04-24 @ 22:05:33
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0