Nu var det min tur....

Tråkigt, men sant... jag har egentligen bara gått och väntat på det.

Benjamin har inte mått hundra idag heller, men klart mycket bättre på em/kvällen. Började få mina aningar på em och efter B lagt sig så kände jag mig knasig i magen....  och mycket riktigt nu har jag kräksjukan. Jag hoppas bara att det går över snabbt! Jag skall försöka gå och lägga mig nu och hoppas vi båda har en bra natt.

Godnatt!

Här ligger vårt skrot och sussar gott...... älskar dig så!

image230

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å nej! Gumman då... =(
Vilken enorm otur du har haft med magsjuka det sista...usch...
Kan ju trösta dig med att Nicke oxå är dålig.
KRYA PÅ ER!!

2008-04-26 @ 21:10:33
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0