Nya framsteg....

Helgen har varit bra. Jag fick lite egen tid på Kungsmässan innan AW i fredags - lyx! Kul och mysigt att träffa arbetskamraterna, men inget sug på att jobba vilket är skönt då jag skall vara hemma ett tag till. Konstigt att åka hem själv till en tom lägenhet, där inte ens Benjamin var.

Vi var ju i Veddige i helgen, hälsade även på lilla kusinen Alva som mest sov. Oj vad små de är... jag kan inte fatta att Benjamin var så liten.

Åkte direkt till en visning på bostdsrätt i Partille. Lägenheten var jättefin, men känner inte att det är området där jag vill bo. Sen kom mamma och pappa, hjälpte mig att putsa fönster och jag hann handla och röja lite.

Igår var det en utedag, med lek vid lekplatsen och på gården, balkongen i olika omgångar.

Idag var det öppna förskolan och sedan blev det promenad till stan, lite shopping sedan mötte vi upp O och pappa N vid Operan. Sedan drog vi vagnarna mot deras bostad för att möta upp L efter jobbet. Det blev innelek som B gillar. Det är där B gör sina stora motoriska framsteg. Det var där han ålade för första gången, han gick även ganska många steg här för kanske en månad sedan. Idag lockade L honom och han gick igen, lite mer kontrollerat och medvetet på något sätt. När vi kom hem gick han över vardagsrumsgolvet själv. Får se om han gör något imorgon.

Nu  duscha sedan kojsa, imorgon, fika och prommis med IFK:are, sedan Landvetter.

Inga bilder tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att jobbet inte lockar än... Vi é dock glada över att du hälsar på oss ibland!!!

Mysigt att träffa dig också!

2008-04-23 @ 17:28:19
Postat av: Linda

Förstår att jobbet inte lockar än... Vi é dock glada över att du hälsar på oss ibland!!!

Mysigt att träffa dig också!

2008-04-23 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0