På bättringsvägen...

Natten var lite orolig men ändå ok.

Idag mår både jag B bättre. B har ändå fått upp lite mat mm. men tror att det har berott på att han inte gillat smaken på morotspuren, eller att han satte kex i halsen. Det känns som om minsta lilla fel så spyr han... stackarn. Annars har han varit som vanligt idag och det är så skönt att se.

Vi tog oss faktiskt ut och lekte lite på gården i sandlådan, så skönt att komma ut. Även om B har varit jätteduktig och lekt bra med sina saker här hemma behövs omväxling efter tre dagar inne.

Farmor och farfar var på besök och Benjamin tyckte det var superskoj ända tills de skulle gå... oj, oj vad ledsamt det blev.

Här är nattens sovställning... (det är enda gången jag har tid att kort på honom :))

image231




Kommentarer
Postat av: Lissan

Tokigt! Jag skrev just en kommentar i ditt föraa inlägg, å så nu när jag var klar, så kom det ett helt nytt färskt inlägg från dig! Betyder ju att vi är inloggade samtidigt ; )

Skönt att ni mår bättre båda två! Nicke hade sjukan inatt å idag...han sover just nu på soffan..okontaktbar.. =)

2008-04-26 @ 21:13:47
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Hoppas ni blir helt friska snart!!!
Allihopa ha ha
Skrev just på Lissans blogg vad stor Olivia blivit... men Benjamin... han växer ju så det knakar och vad duktig han är!!! Men det klart! Med en så grymt bra mamma så kan det inte bli annat av honom ;) massa kramar från Nelly och mig

2008-04-27 @ 20:54:25
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se
Postat av: Anna Fagerström

Stackare, magsjuka är inget skoj...Hoppas ni mår bra igen! Har varit på väg att ringa flera gånger, men det kommer alltid något emellan. Martin och jag har sagt så länge att det vore skoj om ni kom ut och hälsade på, ni har ju vägarna förbi ibland. Just nu är jag i Uppsala och hälsar på mina systrar men vi kanske kan höras i nästa vecka!
Kram

2008-04-28 @ 18:11:10
Postat av: Kattis

Tack för styrkande kommentarer... Skönt att vi är friska nu iaf.
Anna

2008-04-28 @ 22:23:24
URL: http://www.katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0