Välkommen Alva!

Nu har Benjamin fått en ny liten kusin. Det blev en liten Alva och supermamman klämde ut henne på 40 minuter, phu! Hon kom den 5:e april. En dag efter Wilmas födelsedag och två dagar innan mamma Carolines! Ett stort grattis till hela familjen och särskilt till Wilma som blivit storasyster. Vi ser fram emot att träffa er!

Det har som sagt varit kalas i helgen och mys med B:s farmor och farfar.

Idag har vi mysdag hemma, tar oss nog till affären på sin höjd idag.

 

 

image215

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ååå! Wow verkligen supermamma! Hälsa massa å gratta!! Läste att ni hade fullt upp i veckan. På lördag jobbar jag =( men vill ni gå med på Baby-Barnmässa på Svenska mässan på söndag?? KRAM i MASSOR!!!!

2008-04-08 @ 11:52:09
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Hanna

Han är så söt!
Sötare barn har jag aldrig sett! (

2008-04-08 @ 23:03:53
Postat av: Kattis

Lissan: har ju redan pratat med dig... hi, hi!
Hanna: TACK, klart att jag tycker han är sötaste som finns, men kul att det är andra som tycker det ocskå. Känner jag dig?

2008-04-09 @ 20:08:09
URL: http://www.katrinmicecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0