Vår?!

Har kommit hem från Budapest med vännerna M och L. Vi har haft en superbra resa med mycket på schemat. Teamåkning, shopping, mat, vin och massa fniss och flams! Benjamin har varit hos mormor morfar + farmor farfar, det har gått bra och jag vet att han har haft det jättebra. Längtade självklart ändå eftr honom och det var så mysigt att få komma hem till honom. Han visade verkligen att han tyckte det var roligt att jag kom och lade huvudet mot mitt bröst flera gånger och bara mös. Då kom det några kärleks tårar!

Igår var jag och B bara hemma och mös hela dagen. Det regnade ju dessutom hela dagen, så vi var inte så sugna på att ge oss ut. Natten som var, var underbar.... eftersom vi ändrat till sommartid ligger vi fortfarande lite efter i tiden. Igår somnade B 20.00 vaknade en gång då jag stoppade in nappen, sen sov han till 07.20!!!! Oj, det var längesedan, det senaste har det varit uppstigning innan 06, vilket är alldeles för tidigt (för både mig och honom). Hoppas nu att trenden håller i sig.... 

Idag tog vi en tur till vännerna L och O för att umgås. Var på stan och shoppade lite för att sedan fika. Men det blir inte så mycket myst och pratat när man har två småttingar med. Vi bestämde oss för att gå till lekplatsen istället. Det gungades, vilket B  verkligen gillar. Sedan upptäckte B sanden, ååå vad skoj det var att gräva i den! Underbart vårväder med solen i ansiktet, började vi vår färd hemåt. Middag, lek och bad... nu sussar han sött i sin säng.

Skönt att inte ha massa projekt. Jag skall börja kolla efter nytt boende nu så småningom. Jag måste även ta tag i alla detaljer kring Mikaels grav så det blir klart. Men nu börjar allt pappersarbete kring det ta slut, vilket är otroligt skönt.

I helgen är det kalas x2, på fredag fyller kusin Wilma tre år och på lördag är det lille Rasmus som har 2 års kalas. I dagarna skall B få ytterligare en kusin....vi väntar med spänning....

(Har inga nya bilder, men antar att ni kan se Benjamins nya vårmössa på http://lisselissans.blogg.se)

image203

Kommentarer
Postat av: Maria

Han är verkligen hur gullig som helst Benjamin! Roligt att läsa om allt du hittar på!
Edith har börjat "prata" en massa och koliken har i princip gått över så bebislivet blir bara bättre och bättre.
Jag har en blå banan här hemma som jag tror tillhör er. Jag kanske kan komma förbi ngn dag och lämna den. Kramar Maria

2008-04-02 @ 18:24:59
Postat av: Kattis

Åååå, kul att du är här och kikar. Den blåa bananen är min. Skönt att Edith mår bättre i magen :) Träffas gärna, någon dag nästa vecka kanske? Måndag, tisdag är jag upptagen, annars inget planerat. Kul, får bjuda igen på lite lunch kanske.
Vi hörs!
Kram

2008-04-02 @ 20:16:55
URL: http://www.katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Mimmi

Underbart att du kan njuta av livet o Benjamin.

Men du behöver inte skynda och känna att allt skall fixas snabbt! När stunden är inne känner du det och du gör då rätt val.....vissa saker måste ta sin tid!

Sköt om dig!

2008-04-03 @ 07:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0