En snabbis

Det blir ett snabbt inlägg.

Gårddagen hade jag grannar på fika inne, eftersom det regnade hela dagen. 7 vuxna och 8 barn är liite mer än min lilla lägenhet är avsedd till. Men det var fullt ös och trevligt.

Idag har vi varit i LA, inspekterat lägenheten... det blir sååå fint. Hos ma och pa och även kollat på Surprise i ishallen. B tyckte det var intressant, kanske blir han en skridskoprins - eller inte!

B är frisk nu, men jag däremot har huvudvärk, ont i halsen och fryser, därav det korta inlägget. Skall diska vällingflaskan, borsta tänderna, ta en ipren och sedan gå och lägga mig. Klockan är nu bara 21.00!

Hoppas jag vaknar piggare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0