Ensam...

Farmor och farfar har varit och hämtat B. Jag tänkte att jag skulle få röjt, slängt, packat mm. Jag kommer ingen vart när B klänger runt benen och på kvällarna är jag alldeles för trött. Så på min begäran kom de imorses och hämtade min prins. Jag åker nog ner imorgon kväll och stannar någon dag.

Nu håller jag på att ringa samtal inför flytten, just nu har jag väntat i 20 minuter i com hem kön, blev sedan vidarekopplad och nu tror jag de lyckats koppla bort mig, GRRRRR!

Jag har ätit frukost, druckit kaffe och kollat nätet... konstigt att kunna sitta i lugn och ro. Det är skönt men samtidigt hemskt, ååå längtar redan! Han har börjat säga lite ord nu och det är så roligt. kocka = klocka, goda =groda, kåka= kaka, ta,ta= tack, tack, ba=ballong, ampa=lampa, unga=gunga...

Jag skall snart upp på vinden och röja, sedan skall jag nog ut i solen en stund. Hämta tapeter, kanske en sväng till IKEA, en tur på stan och kanske träffa vänner senare ikväll. Det är så mycket man vill hinna med!

B somnade 22.00 igår, vaknade vid 06, men somnade om (halleluja) och vaknade 08.30! Men jag vaknade innan såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0