Frisk!

När man har varit sjuk påminns man om hur underbart det är att få vara frisk!!!!

Jag fick hög feber och sprängande huvudvärk på tisdagen, min snälla mamma kom ner och underhöll B. Men efter ett par timmar bestämmer vi oss för att jag och B skall åka med till LA. Mamma körde hem och hämtade pappa, för jag var inte i tillstånd att köra, sedan kom de och hämtade mig och B. Sedan blev jag ompysslad hemma och redan mot kvällen kände jag mig lite bättre.

Vi stannade i två nätter och kom hem imorse. Det är altid skönt att vara där och bli ompysslad. Jag vet att jag har sagt det massa gånger, men jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina fantastiska föräldrar!

Nu är jag frisk men har fortfarande spänningar i nacke och rygg, men nu är det fokus på packning. Endast två dagar kvar....

Jag fick precis fler flyttkartonger av grannen... så skall gå ut i köket och röja nu!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas du mår bättre nu! och att du tar hand om dig....och ta emot all hjälp du kan få för det behöver du. För som du märker så säger kroppen ifrån på ett eller annat sätt när det blir för mkt!!

2008-08-14 @ 22:09:36
Postat av: Kattis

Tack och jag vet att det är en reaktion på allt möjligt + att sömnkontot inte ligger på plus precis ;)

2008-08-15 @ 12:49:17
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0