Projekt "rolig" nedlagt!

Jösses, 30 år och försöker vara något som jag inte är! Inser att jag drar mig för att skriva ett inlägg, då jag nu måste vara lite rolig enligt mitt förra inlägg. Så inte ens en två dagar har gått, men lägger ner intentionen att skriva roligt och vitsigt.

Idag skulle vi åka upp till Orust och hälsa på vännen C med familj. Jag misstänkte igår em/kväll att B kanske var påväg att bli sjuk - han var supergnällig och trött när L och O var här.  Jag tog tempen imorse och mycket riktigt 38,4 visade den. Så det blev hemmadag. Han var ändå hyfsat pigg på fm och åt lunch toppenbra. Sov i två timmar, men när han vaknade då, var han inte piggis. Så ledsen och varm. Gav honom panodil och efter ett tag blev det bättre. Ma var här en sväng och höll oss sällskap. Hämtade även den sista tapetrullen. (hoppas du hittade hem:)) Sedan flöt em på fin, fint. Det var antagligen panodilen som verkade. Åt upp all mat som serverades till middag, trodde jag skulle fått lite av det, men icke! Han fick en andra dos av panodil innan han skulle sova. Hoppas han vaknar kry imorgon.

Jag sov samtidigt som B idag på dagen och drömde massor, konstiga, hemska och verkliga drömmar. Vaknade med huvudvärk! Har tagit en tablett nu, men skall försöka packa lite ikväll. Men först måste jag hitta fjärrkontrollen till TV:n - den är BORTA!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å nej...han blev alltså sjuk =( Usch, hoppas det är försvunnet imorgon! Hihi...hoppas du hittade fjärrkontrollen =) Puss å Kram!

OBS! Du ska skriva precis så som du gör! Jag kan inte heller vara vitsig å det ska ju vara roligt att blogga...inte en börda! =)

2008-08-07 @ 21:34:37
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: MJ

jag älskar att läsa din blogg! Fortsätt som du gör för du skriver rakt från hjärtat känns det som och det är roligare att läsa en sån blogg!

2008-08-07 @ 22:33:18
Postat av: Katrin

Lissan: Japp fjärrkontrollen låg i en leklåda... undra vem?



MJ: Tack, vet jag vem du är? Nyfiken :)

2008-08-08 @ 21:49:14
Postat av: MJ

Nej, dessvärre har vi aldrig träffats. Slank in på din underbara blogg en regnig dag.....:) och här har jag fastnat. Du skriver verkligen bra!

2008-08-09 @ 10:00:47
Postat av: Katrin

Oj, tack igen :)

2008-08-09 @ 14:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0