Sista kvällen

Sitter och slappar en liten stund innan jag skall ta itu med den sista packningen. Ma och pa var här idag och jag tänkte jag skulle få gjort massa, men hade ingen lust eller ork att ta tag i något. Men vi fick packat och röjt lite grann iaf. Nu är det faktiskt inte så mycket kvar och bra är väl det för imorgon 9.00 skall vi hämta bilen på statoil.

Jag kommer inte att blogga på ett tag, då det tar ett tag att fixa nytt bredband.

Jag kommer visa med bilder och berätta om flytten så snart jag får möjlighet och orkar.

Nu är det dax att ta itu med resten....

Kommentarer
Postat av: Mi

Hoppas din flytt gått bra...och vet att du fick bra hjälp på flera sätt av vänner....

2008-08-18 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0