Tråkig....

Hi, hi jag läser nägra andra bloggar, inte så många men kanske sju åtta stycken i varierad utsträckning. Jag blir så glad när folk skriver så man sitter och fnissar. Det är roligt när man känner igen sig och när folk bjuder på sig själva och skriver om sådant som är jobbigt, tråkigt, tokigt, roligt mm. (läste precis K:s inlägg om hennes galna natt)

När jag tänker på hur jag skriver så är det så långt ifrån det som möjligt.... hmmm fick mig en tankeställare och jag skall nog försöka, med betoning på försöka, skriva liiiite mer intressant och inte bara en rapport om veckan eller dagen.

Förmodligen håller det max en vecka, men den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0