Väntar...

Jag väntar på att B skall vakna. Vi skall till L och O för att senare hitta på något skoj. Idag är han feberfri och frisk :) Det visade han även med att vakna strax innan 06.00! Så vi har hunnit med promenad ute och kolla på lastbilar, bilar, hundar, fåglar...

Nu skulle jag egntligen passa på att greja med det som behövs, tex packa lite mer. Men nu vill man inte påbörja något eftersom han troligen vaknar snart.

Jag prioriterade en halvtimmas sömn på soffan innan, då jag inte kunde somna igår kväll. Sedan sov B oroligt, så det blev inte många timmar i natt. Jag lär mig aldrig, men efter två fikor igår innehållande kaffe och den sista intogs runt 17-tiden, blev det för mycket koffein för sent på em. Därav mitt insomningsproblem igår.

Imorgon skall jag ha lite fika för mina grannar. Det betyder att jag skall baka ikväll. Det blir ett säkert kort - kladdkakor!

Det är mycket fikor och noll i träning! Jag intalar mig att det blir bättre bara jag flyttat. Det kommer bli så mycket lättare att lämna B hos ma och pa eller mina nya grannar och sedan bara springa vidare upp till spåret. Är så sugen nu på att bli sådär helt slut i kroppen. (Men jag vet ju att man är som mest sugen när man inte "kan")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0