39,1....

....visade termometern när jag tagit tempen på Benjamin efter att han sovit middag. Han vaknade av att han hostade och sedan var han supervarm. Jag tyckte att han verkade lite trött på ögonen idag och han var snuvig imorse. När han vaknade i morse hade han kissat igenom blöjan och var blöt och kall. Jag vet inte om det var därför han blivit sjuk.... men nu hoppas jag bara att det går över lagom till att tomten kommer.

Han blev piggare efter han fått panodil och det var fullt ös när mamma och pappa kom och levererade mer panodil, då våran nästan var slut.

Nu har han somnat och det utan protester ikväll. Hoppas han får sova skönt. Jag undrar när alla förkylningar han haft skall betala sig och resultera i att han får lite motståndskraft?!!! Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Anna F

Hoppas han kryar på sig och att du klarar dig. Här ligger hela familjen och har en snitttemp. på 39 grader...gissar att det är något som går här i L. Thea kom hem från skolan i onsdags och mådde dåligt och sedan dess har vi insjuknat en efter en. Hoppas bara vi blir friska till jul. Önskar verkligen man hade haft mamma och pappa här nu.

kramar

2008-12-21 @ 18:42:36
Postat av: Lissan

Å nej!! Visste inte att han haft feber?! Hoppas hoppas verkligen inte att det blir samma visa som Olivia haft här, men jag förstår hela tiden mer och mer att detta är influensan som går nu. Jag såg kommentaren här ovan nu också.. Håller alla fingrar för att ni klarar er!!!! Hörs imon vännen och hoppas ni får en bra natt! Puss å Kram!

2008-12-21 @ 22:29:33
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0