Egen design

Fler julklappar och födelsedagspresenter inhandlades idag på Allum, men jag har fortfarande många kvar. Men nu känns det iaf bra att ha börjat ordentligt. Jag fick inte köpt någon adventsljusstake, därför designade jag min egen istället. Jag tog mitt iitala fat och fyllde med mossa och fyra ljus. Jag vet inte om jag kommer låta de röda prydnadssakerna ligga i....


Ett ljus är tänt!


Benjamin har varit hos mormor och morfar, ätit som en häst och lekt hela dagen. När han sovit en timma tog jag upp honom och lade mig tillsammans med honom och slumrade en halvtimma till, jag hade lite gosbehov :)

Nu sover han sött och jag sitter och funderar på om jag skall påbörja en av mina kreativa julklappar???? Eller kanske plöja några sidor regler, eller äta en kaka till....

Jag fick köpt en nyårs/bröllopsfestklänning idag också - mycket nöjd, därför blir det ingen mer kaka!


Benjamins nya myshörna, det skall fixas med en ordentlig madrass och lite fler mysiga kuddar

Kommentarer
Postat av: Lissan

Nämen - du måste ju visa klänningen!! jag blir ju så nyfiken! Ska bli mysigt att ses imon... Massa Kramar!

2008-12-02 @ 20:37:25
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0