God Jul!

Så var den här....mysigt!

Vi började fira igår och då uppe hos min morbror och moster. Min kusin Daniel var där med Juliana från Brasilien, hon har även en kompis här som också var medbjuden.

Tomten kom och Benjamin var avvaktande till en början men sen vågade han sitta i knät och tom ge pussar och kramar. Fick massa fina paket och kvällen var toppen. Jag och Benjamin gick till mamma och pappa vid nio snåret för att lägga Benjamin. Ma och pa kom strax efter.

På fm idag kom även tomten till oss och ännu mer paket. Benjamin tyckte det var roligt även om det är svårt då det blir så mycket paket. Hinner ju inte ens att leka med en sak innan nästa paket skall öppnas.

Efter middagssömn åkte vi till Veddige. God mat och lek med alla bilar som vanligt sedan var det mera julklappar.

TUSENTACK alla för alla fina saker. Imorgon kommer Magnus med familj och då har jag en känsla av att det blir ännu mer paket.... Galet!

Jag är så trött och funderar på att snart gå och lägga mig bredvid min hostande son..... men det blir nog en stund i soffan jämte Rolf innan  jag slumrar tror jag.

Hoppas ni alla har en mysig jul!

Bilder blir det senare....

Kommentarer
Postat av: Marie

God Jul min kara kusin! Hoppas att du och Benjamin haft det riktigt mysigt! kram/Marie

2008-12-25 @ 17:23:05
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0