I´m here

Ja, jag har tappat sugen lite och inte varit så flitig i bloggandet. Det beror kanske på att jag inte gör så intressanta saker.

Igår var vi på Öppna Förskolan, sedan sprang jag faktiskt i rusket - kallt var känslan! Jag har verkligen legat av mig, så nu måste jag komma in i känslan av att det är kul att springa igen. Men nu har jag lite känning i halsen, får se hur det är imorgon. Sedan spenderade vi någon/några timmar hos grannen igår em.

Idag har vi varit ute vid lekplatsen på fm och sedan åkte vi till Lissan och Oliven på em. Lek och bus med middag på köpet - TACK!

Nu har jag suttit i två timmar framför tv:n och slått in födelsedagspresenter och julklappar, men är fortfarande inte klar.... en liten stund till sedan blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Paula

Vad fina ni e..... Första gången jag läser på din blogg. Jag e ganska ny i bloggjungeln. Men hit kommer jag titta fler gånger.

Kram

2008-12-04 @ 22:56:58
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Katrin

Oj, tack vad kul att höra. Välkommen!

2008-12-05 @ 12:55:47
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0