Julbak

Japp klockan är 23.06 och nu slutar jag mitt dagsverke! Jag skall på julknytkalas på onsdag med arbetskamrater. Jag fick julgodis på min lott, så nu är det kola, tryfflar, choklad på G i mitt kök. Imorgon skall jag ta itu med mozartkulor och lite mer choklad.

Jag spenderade söndagen i en ishall och såg säsongens första teamtävling. Sedan anslöt jag hos ma och pa för att äta middag.

Idag har B också fått vara hos mormor och morfar, då jag bestämt mig för att göra en sista julklappsinhandling. Efter mycket om och men så är jag så gott som klar! Jag har några smågrejer kvar till vårat julklappsspel, men annars är allt fixat. Jag är nöjd med alla mina klappar och tror och hoppas alla kommer bli nöjda.

Det är underbart att se hur B agerar hos ma och pa. Han är så hemma där och Opa (morfar) är den stora idolen. Så fort han går därifrån så ropar han på honom. Det känns toppen att han kommer få vara där jan, feb när jag jobbar.

Imorgon tar vi nog en sväng till ÖF då det sägs att en tomte kommer dit - spännande. Sen blir det fortsatt julpyssel och lite städning kanske.

Kommentarer
Postat av: Betty

Åh, säger ni oxå opa?! =)

Elvira vet inte ens vad en morfar är ;)har försökt förklara några gånger men ...



Ha en underbar jul, massor av kramar till dig och din underbara son!



KRAM

2008-12-17 @ 08:41:12
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0