Laddar...

Jag sitter här med kaffe i handen och pepparkakor i magen och försöker finna motivation till att gå ut och springa. Jag har nämligen bett mamma och pappa att komma och passa Benjamin.

Det sämsta: kallt, rått och bött!
Det bästa: att det redan är bestämt - ingen återvändo!

Ordningen är återställd, uppstigning 05.15 imorse! Jag visste väl att det bara var en tillfällig nyck att sova till efter sju.

Idag har vi varit på systemet och de två sista gångerna jag varit där har de INTE frågat om legitimation!!!!! Men då har jag haft Benjamin med mig så jag skyller på det :) Jag fick även spontanhandlat en julklapp i en jättefin inredningsaffär, som hade leksaker som B kunde leka med under tiden jag kollade in alla fina saker.

Mamma och pappa stannar en stund sen och jag skall laga fisksoppa till oss. Imorgon skall vi ha "lyxmiddag" med goda vänner. Råvarorna kom idag med posten och resten skall jag iväg och handla imorgon.

Tror jag skall lägga mig en pyyytttestund innan jag skall ut i kylan!

Bilder... hmmm kanske efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0