Liseberg...

Benjamin sov hela natten, hostade lite men annars en otroligt bra natt. Han hade 37,5 i morse och var ganska pigg. Han ville så gärna gå ut, men jag höll honom inne för vi hade planerat att åka till Liseberg på em.

Han sov endast i en timma och vaknade av hosta, han kändes lite varm men hade endast 37,5 i temp. Han var glad och pigg så jag bestämde mjig för att vi ändå skulle åka. Vi hämtade upp mamma och pappa som också ville följa med. På vägen började det regna och det var rått kallt och blött. Men B hälsade på kaninerna och åkte ponnykarusellen. Sedan tittade vi på Surprise när de åkte julprogrammet.

Innan hemfärd spelade vi på leksakshjulet och skam den som ger sig. Morfar vann och vi fick välja ett första pris. Då det nästan bara fanns flickiga saker så valde jag såklart två bilar som var ett andra pris istället.

Benjamin blev jätteglad tills han förstod att han inte skulle få öppna paketet förren i bilen. Han gallskrek hela vägen ut från Liseberg och tills vi kom till hissen till parkeringshuset. Då beslutade jag mig för att han skulle få öppna det.... phu! Sedan var det frid och fröjd :)

Vi smet med ma och pa hem för att få mat och fika - lyxigt och mumsigt!

Han kändes inte varm ikväll när jag skulle lägga honom, men han fick lite panodil iaf. Han hostar men nu har det varit tyst en bra stund. Hoppas han är feberfri imorgon då vi skall ha vännerna här för julklappsspel, glögg, skinka och mys!

 
Lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0