Öppet hus!

Ja idag har det varit mycket besök i vårt lilla hus. I förmiddags kom Linda och Tilde, vi gick till lekplatsen en liten stund innan det var dags att laga lunch. Det blev köttfärssås och spagetti som verkade gillas av alla. Barnen somnade och vi fick skön tid att sitta och prata.

När Benjamin vaknat och våra första besökare hade gått hem kom Maria och Rasmus, mysigt som alltid. Rolf och Gerd kom också för att lämna min bil och hämta sin egen. Nu har jag en motorvärmare som kommer värma upp bilen åt mig på mornarna. De stannade också ett tag och busade med Benjamin. Vi alla drack kaffe.

Sista sällskapet för dagen var Lissan och Karin som var här och vi pysslade med lite hemligheter inför morgondagen.

Nu tror jag det är slut med besök för dagen för snart skall jag gå och lägga mig. En mysig dag med massa vänner :)

Imorgon är det nyårsfest kombinerad bröllopsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0