Snabba ryck!

Var på ÖF i tisdags och träffade tomten. Benjamin var lite reseverad men det gick bra och alla barnen fick ett litet paket. Sedan kom farfar Rolf på spontanbesök.

Tack snälla tomten!

Jag satt och rullade tryfflar igår tills jag fick blåsa på fingret. Jag hann aldrig med några mozartkulor, det får bli bra utan....

Nu sover Benjamin.
Jag skall hänga upp lite mer tvätt, packa våra väskor, göra mig iordning mm. Sedan åker vi till Veddige. Benjamin skall få vara där när jag går på minijulfest med arbetskamrater. Sedan sover även jag över där då vi skall hälsa på Magnus med familj imorgon gratta honom i efterskott och umgås med dem - mysigt!

Fredag bjuder på roliga saker, det blir lite spännande och superskoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0